حالت شب

معین دلشکسته

ترانه شناسی آهنگ دلشکسته معین
نام آهنگ : دل شکسته
نام خواننده : نصراله معین نجف آبادی با نام هنری معین
ترانه سرا: همایون هوشیارنژاد
آهنگساز : معین
تنظیم کننده : محمد مقدم
نام آلبوم : اصفهان آلبوم اصفهان آلبومی است که روی نوارکاست بوده و مشترک با فائزه  ( خواننده قدیمی ) بوده است. که در سال 1369شمسی و 1990 میلادی منتشر شده است.

آهنگ اصلی و اورجینال دلشکسته معین برای شما عزیزان قرار داده شده است.

هنرمندانی که به دنبال  نت فارسی دلشکسته معین هستند می توانند روی لینک ضربه زده و  وارد صفحه محصول شوند
چنانچه می خواهید نت آهنگ دلشکسته معین بصورت نت 5 خط حامل کلاسیک استاندارد را داشته باشید و از روی نوت نوازندگی کنید روی آن ضربه بزنید
خوانندگان و علاقمندان به خوانندگی می توانند آهنگ بی کلام دلشکسته معین را بصورت اورجینال از سایت فارسی نت تهیه کنند و می توانید روی لینک ضربه بزنید.
آکادمی آموزش موسیقی فارسی نت برای نوازندگانی که علاقه دارند آهنگ های معین را بنوازند پکیج نت فارسی آهنگ های معین را تهیه نموده که حاوی نت فارسی + متن آهنگ و آکورد آهنگ + فیلم آموزش نوازندگی آهنگ با ارگ می باشد. این پکیج حاوی 36 آهنگ منتخب و پرطرفدار معروف معین است.
همچنین اگر تاکنون به کلاس موسیقی و آموزشگاه نرفته اید و در مورد نوازندگی ارگ هیچ اطلاعاتی ندارید می توانید آموزش ارگ از صفر را تهیه کنید و بدون نیاز به کلاس و معلم موسیقی در خانه ارگ زدن را یاد بگیرید حتما این آموزش را تهیه کنید. حتی می توانید آموزش ارگ آنلاین را در آکادمی موسیقی فارسی نت تجربه کنید تا بتوانید آهنگ ها را خودتان بنوازید.
با توجه به اینکه اکثریت نوازنده ها درباره مسئله آکوردگیری به مشکل برخورده اند برای برطرف شدن این مشکل پکیج آموزش آکورد می تواند چاره ساز باشد که از صفر شروع به آموزش می کند
مقالات دیگر